[ hilo seguimiento ] Automobilista

Tema en 'Automobilista' comenzado por RacingClub, 26 de Julio de 2016.

  1. Platon

    Platon Amateur Sub 7' Club

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  2. RacingClub

    RacingClub

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    separamos contenido dejando este hilo para seguimiento de automobilista, y abriendo otros para descargas, tutoriales, etc
     
  3. Mankiewicz

    Mankiewicz Piloto Oficial

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  4. Golden

    Golden Rookie Amateur

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    Build v1.2.7 now up:
    • Added Adelaide street circuit (modern version & Supertruck layout)
    • Added initial implementation of reverb sounds
    • Added dynamic road shader for road surface dust (currently implemented at Adelaide, Oulton, Caldwell, Brands, Jacarepagua Historic and Montreal Historic)
    • Fixed overdone dynamic tire wear texture
    • Fixed occasionaly inaudible engine blow-ups sounds
    • Cars now default to ideal tire temperature, pressure and brake temperature at the beginning of TT mode
    • Interlagos: Eased off cut detection at T11 exit and inside S/F straight
    • F-V10: Fixed black polys on one of the LODs; Fine tuned external sound samples overlap
    • F-Retro: Fixed black polys on one of the LODs of the Copersucar model
    • SuperV8: fixed uv mapping issue on carbody
    • Boxer Cup: Completely revised physics with addition of helper springs
    • F-Vintage: Adjusted tire LOD settings
     
  5. Golden

    Golden Rookie Amateur

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    Circuitazo Adelaide y la Boxer Cup lo han cambiado bastante.
     
  6. uli

    uli Rookie Amateur

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    Pues cada vez mejor,bravo reiza
     
  7. Golden

    Golden Rookie Amateur

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    Build v1.2.99 now up - with the exception of some tweaks and save for some unforeseen issue, this should be going out for public release soon. Changelog:
    • Completed ARC Camaro for release (missing driver names & talent files)
    • Completed Adelaide for release
    • Fixed some crash issues introduced in previous build
    • Race menu tweaks & other minor UI adjustments
    • Implemented dust blending to Imola, Kansai
    • Removed incorrectly enabled launch control from engines in several series
    • F-Classic: Fixed textures error when player / opponent detail is set to LOW
     
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  8. nota

    nota Piloto Oficial Sub 7' Club

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    Adelaida va a tener un estreno por la puerta grande con los v8 :D

    yo lo he probado junto con las nuevas físicas del boxer (que ya me gustaba) y me parece sublime, tanto el coche como el circuito, la rapidez con la que responde cuando pierde grip y la respuesta al contravolante es de 10 y los v8 igual.

    y este nuevo tiene pinta de que va a ser tremendo también, suerte tenemos de que el tio que hace las físicas sepa llevar el coche así:

     
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  9. uli

    uli Rookie Amateur

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    El camarote lo probé ayer y esta muy muy guapo
     
  10. antmerino

    antmerino Rookie Amateur Sub 7' Club

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    Brutal el camaro, da igual dónde lo metas, brutal. Yo he probado mi nuevo secuencial y lo metí en Londrina y es simplemente una genialidad .
     
  11. elpolan

    elpolan Piloto Oficial Licencia B Sub 7' Club

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    Por no ensuciar el hilo del próximo campeonato...

    ¿Se puede saber qué coches necesitan hacer el autoblip o autolift manualmente dentro del juego? Algo del estilo de Assetto Corsa que cuando cargas el coche te dice si el coche hace el autoblip automáticamente o lo tienes que hacer tu.

    Mas que nada porque con la elección del SV8 pues no se si hay que hacerlo (ahora que yippssy lo ha aclarado ya lo se) también en el resto de coches. Pues eso ¿dónde se puede mirar?
     
  12. antmerino

    antmerino Rookie Amateur Sub 7' Club

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    en la pantalla de carga del circuito en la parte superior izq. dice que tipo de caja de caja de cambios tiene y como actua.
     
  13. Ian Navarro

    Ian Navarro Piloto Oficial Sub 7' Club

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    Por un lado lo puedes saber por el tipo de cambio que lleva: un coche con cambio manual en las frenasdas bruscas tendras que hacer el Blip para que no se clave el diferencial.
    En coches con cambio sequencial depende del tipo de transmission. Por ponerte un par de ejemplos donde se usa: Marcas, SuperV8, Caterham sequencial
    Sequenciales en los que no hace falta blip: Porsche, Formulas, Stock V8

    El porsche es especial porque la versión de reiza es el requilavente al GT3 y por tanto no hace falta hacer blip debido a las especificaciones de competicion del coche. En cambio si fuera la versión SuperCup si que se tendría que hacer Blip
     
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  14. uli

    uli Rookie Amateur

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    V8 y adelaida eso huele a pachanga???:)
     
    Última modificación: 27 de Febrero de 2017
  15. Golden

    Golden Rookie Amateur

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    Automobilista v1.30 is released

    Features & Fixes

    • Added option to customize number of AI opponents per class in race weekend
    • Implemented audio reverb (static for now) & added option to customize reverb level from audio menu
    • Added new sound effect filters & altered doppler effect
    • Expanded audio options & reprofiled volume sliders
    • Added diesel exhaust smoke emission to Formula Trucks
    • Added F-Truck mid-race full course yellow option to RULES menu (may be used for other series as well) *
    • Race menu tweaks & other minor UI adjustments
    • DynHUD: Fixed Delta widget functionality occasionally not resetting when switching to another track in TT mode
    • Added function for track state deterioration while track is not used from one day to another and from one session to another (may vary from track to track)
    • Fixed bug with DRS counter causing DRS to be available before lap 3; Fixed DRS being available during and after safety car period; DRS can now also be deactivated by pressing DRS button
    • Added (AI) label to AI cars in multiplayer
    • Cars now default to ideal tire pressure & temperature, warmed up brakes at the start of Time Trial mode
    • updated engine wear / reliability values in various cars
    • Adjusted yellow flag / parc ferme / start procedure rules for several series
    • Raised AI speed behind safety car
    • Fixed bug with track state not resetting correctly when race or weekend is restarted
    • Added new engine wear / blow-up functions **
    • Adjusted marbles spacing offline to reduce FFB rattling
    • Added dynamic road shader for road surface dust (currently implemented at Adelaide, Oulton, Caldwell, Brands, Jacarepagua Historic and Montreal Historic, VIR, Kansai, Imola)
    • Interlagos: Eased off cut detection at T11 exit and inside S/F straight
    • Added low downforce aero packages to F-Classic, F-V12, F-V10, F-Reiza & F-Extreme
    • Slightly increased downshift protection in cars with semi-automatic boxes
    • Adjusted AI brake power / grip usage for all cars
    • Removed incorrectly enabled launch control from engines in several series
    • Fixed overdone dynamic tire wear texture
    • Supertruck: Raised camber and suspension damping for default setup; Adjusted tire textures
    • Boxer Cup: Completely revised physics with addition of helper springs
    • SuperV8: fixed uv mapping issue on carbody
    • F-Trainer: Minor tire model adjustments
    • F-Vintage: Minor tire model adjustments; Adjusted tire LOD settings
    • F-Retro: Minor tire model adjustments; Fixed black polys on one of the LODs of the Copersucar model
    • F-Classic: Minor tire model adjustments; Fixed textures error on low player and opponent settings
    • F-V12: Minor tire model adjustments; Softened front suspension range & default settings
    • F-V10: Minor tire model adjustments; Fixed black polys on one of the LODs; Fine tuned external sound samples overlap
    • Superkart: Minor tire model adjustments; Reduced aero yaw sensitivity
    • SuperV8: Minor tire model adjustments; reduced default roll bar setting a click on both ends
    • Karts: Further AI performance tuning
     
  16. antmerino

    antmerino Rookie Amateur Sub 7' Club

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    Esta lleva ya Adelaida?
     
  17. Platon

    Platon Amateur Sub 7' Club

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    Si.
     
  18. ZaNY

    ZaNY Amateur Sub 7' Club

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  19. danig27

    danig27 Amateur

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    Yo he estado corriendo en el Jarama y han puesto un nuevo arco,de subida a izquierdas x si lo puedes añadir y más actualizado,saludos...
     
  20. Golden

    Golden Rookie Amateur

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    Build v1.3.7 is now up:
    • Added support for auto-rotation with Fanatec CSL-E, Fanatec LEDs native support & a command mapping option to toggle LED to display Gear, Speed or Off
    • Fixed logic exporting Setups in Time Trial mode which could allow setup from a slower lap time replacing one from a previous faster lap
    • Adjusted qualifying lap limit (20 laps for most series, 12 for modern formula series)
    • DynHUD: set trackmap in Original / Telemetry overlays to fixed (can be be switched back to rotating via DynHUD Editor); added missing race widgets to Telemetry overlay
    • Adjusted AI performance in various kart tracks
    • Karts: Revised tire model, adjusted weight distribution in all karts; Adjusted default steering lock. Adjusted AI performance
    • Boxer: Fixed brakelight graphical glitch
    • F-V12: Fixed LCD display rev range
    • F-Trainer: Minor tire model adjustments; fixed differential settings mistakenly left adjustable
    • Mini: Corrected engine description
    • Caterham: Corrected 360R gearbox as H Shifter